Koszyk ....

FAQ - Często zadawane pytania

Czy jest możliwość zakupu towaru bez rejestracji w sklepie?
Tak. Jednak jako niezarejestrowany Klient nie będziesz miał wglądu w historię zamówień, nie będziesz informowany o statusie zamówienia i za każdym razem, kiedy będzie składane nowe zamówienie, zostaniesz poproszony o wpisanie swoich danych teleadresowych.

Czy kupony rabatowe, zniżki w sklepie są dostępne dla wszystkich?
Nie. Kupony rabatowe oraz zniżki dostępne są tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Gdzie znajdę kupon rabatowy?
Kuponów rabatowych szukaj w różnych miejscach sklepu wysyłkowego, na naszej stronie głównej, na ulotkach, plakatach, w portalu społecznościowym Facebook.

Gdzie wpisać KOD kuponu rabatowego?
Kod, który znajdziesz trzeba wpisać w polu Kody Rabatowe, który znajduje się w koszyku. Pamiętaj, aby po wpisaniu kodu kliknąć Zastosuj Kupon.

Jak usunąć zawartość koszyka?
Aby usunąć produkt ze swojego koszyka wystarczy kliknąć na ikonie kosza, który znajduje się po lewej stronie zdjęcia produktu. Można również w kolumnie Ilość wpisać "0" (zero) i kliknąć Aktualizuj koszyk.

Czy mogę liczyć na darmową dostawę?
Tak. Aby skorzystać z darmowej wysyłki należy złożyć zamówienie o wartości przynajmniej 300 zł (tylko na terenie Polski).

W jaki sposób mogę zapłacić za towar?
Jest kilka sposobów płatności za towar. Przelew, za pobraniem, poprzez system Dotpay oraz kartą kredytową (Visa, MasterCard).

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Odbiór osobisty jest możliwy tylko w hurtowni Księgarni św. Jacka: Katowice, ul. Warszawska 58.